Wednesday, July 14, 2010

sudah di malaysia :)

Assalamualaikum..

Lama sangat2 rasanya tak menulis sebarang khabar di blog ni..huhu..Alhamdulillah saya n ulya sekarang berada di malaysia tanah air terchenta..hehe..abu ulya tak nak balik tahun ni..dan setelah berbincang saya n ulya jela pulang ke malaysia(dalam hati masih berharap abg balik jugakk..heehehe)

Alhamdulillah ulya kini semakin membesar...dah masuk bulan yg ke sepuluh..kejap ja rasanya masa berlalu..21 ramadhan nanti genapla usia si kecik ni setahun..semakin meningkat usia si kecik ni,semakin bertambah2 habit baru..hehe..sekarang ni..doakan ulya membesar dengan sihat dan bijak :)

Buat entri ni dgn keterbatasan masa yg saya ada,saya taknak membebel panjang2..sekadar pemberitahuan buat sahabat handai yg saya n ulya sekarang dah kat malaysia..hehe..kalau ada yg nak ziarah ulya..jemputla datang rumah..hihi..

Belum terlambat rasanya utk saya mengucapkan tahniah buat sahabat saya ayu suhana di atas kelahiran putera ke2..moga Qasim membesar menjadi anak yg soleh..

1 comments:

Ummu Hammudi said...

Jazakillahi khair habibty!yeayy Ulya dah balik malaya.nanti jika ada kelapangan kita jumpa ya atip.rindu atip sekeluarga!Allah yubareek fik..

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Kevin Dooley