Thursday, September 10, 2009

biiznillah..hazal yaum

Salam ramadhan mubarak..

Alhamdulillah..semalam saya n abu ulya g check up..check up utk minggu yg ke 40..hmm..bila dr tanya masih xd tanda2 ka??saya hanya tesenyum ja..ada la contraction tapi masih belum teruk sampai tahap da dekat nak bersalin..so, dr. pon check jantung baby..alhamdulillah ok..

Pastu..setelah berbincang dgn dr. dan dr pon da check bukaan rahim saya..dr. ckp lbh kurang 1cm da bukak..maknanya pagi ni dr. akan check lagi sekali n kalu bukaan semakin banyak..dr. akan cuba pecahkan ketuban..kalu x dr. akan cuba induce..huhu..induce yg paling saya takut..doakanla beberapa jam yg tinggal ni..agar bukaan rahim saya semakin banyak..

Makanya..tak berapa jam lagi insyaAllah saya akan dimasukkan ke ward..n kalau segalanya berjalan lancar..paling lambat malam ni saya akan bersalin..harapan saya kepada suma..doakan segala urusan saya dimudahkan oleh Allah swt..doakan saya selamat melahirkan `ulya..dan `ulya dalam keadaan sihat dan sempurna..doakan urusan saya dimudahkan ya..

Perasaan saya tika ini??

berdebar...
takut...
rasa nak nangis..
macam2 ada...
doakan agar saya diberi ketenangan dan kekuatan oleh Allah swt..

Buat ahli keluarga,sahabat2 saya,sesiapa yg mengenali saya..maafkan segala salah silap saya..moga dengan berkat ramadhan dan doa kalian..segalanya dimudahkan oleh yg Esa..

Salam Ramadhan Kareem..

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Kevin Dooley