Tuesday, January 4, 2011

mengaharap doa kalian buat saya :)




update ringkas untuk imtihan kali ini..mohon doa semua agar Allah memberi kejayaan buat saya..dimudahkan segala urusan peperiksaan saya dan najah dunia akhirat :)

kesempatan ni jugak..saya nak mohon maaf buat sesiapa yg pernah terluka dengan saya samada secara sengaja ataupun tidak..mohon halakan segalanya ya..doakan kejayaan buat saya :)

jadual imtihan fasa satu

1 jan ~ qaah bahas adabi (alhamdulillah dah selamat..doa2 moga jawapannya semua selamat n tepat :D )

10 jan ~ tarikh adab islami & umawi ( 2 kitab yg perlu difaham n ingat )

13 jan ~ fiqh muammalat (masih banyak yg tak khatam..huhu..doakan saya)

17 jan ~ maajim

20 jan ~ english and merdeka :D


Oh..sem ni punya subject pun tak dapat handle..sem depan semuanya subject killer..doakan agar Allah memudahkan urusan saya and ulya tak buat perangai sepanjang musim peperiksaan :P

buat mereka yg sedang mengahdapi peperiksaan bittaufiq wannajah!!


3 comments:

Zakirah said...

bittaufiq wan najah. chaiyok! ^_^

layla_elyas said...

semoga berjaya..insyaAllah berkat seorang ibu..akan diganjari olehNya..;)

Basyirah Abd Rahman said...

selamat menelaah pelajaran! Usaha ikhtiar doa.. :) Salam sayang dari Basyee

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header Image by Kevin Dooley